Optie Vrijheid: 100% flexibel annuleren*

Uw klantenaccount

Mijn account – My Sandaya

Omdat u onmisbaar bent in het Sandaya-avontuur, wordt het hoog tijd dat we u voor uw trouw bedanken! Ontdek My Sandaya, een nieuwe ruimte, helemaal voor u, om u voor uw trouw te belonen! Welkom bij de club!

5 goede redenen om uw 'My Sandaya'-account aan te maken

1. Om van uw welkomstcadeau te profiteren
Als u uw My Sandaya-account aanmaakt, doen wij automatisch 80 loyaliteitspunten in uw spaarpot. Dat is onze manier om u te bedanken!

2. Om van gratis overnachtingen te profiteren op de camping van uw keuze
Dankzij uw My Sandaya-account spaart u loyaliteitspunten bij elk verblijf bij ons, in welke periode en op welke camping dan ook. Zodra u 100 punten heeft, krijgt u 1 overnachting gratis tijdens uw volgende verblijf! Dat is een prima gelegenheid om een nieuwe vakantiebestemming te ontdekken en nog meer fijne momenten samen te delen. Dus … tot heel gauw!

3. Om in één oogopslag uw reserveringen te bekijken
Vanuit uw 'My Sandaya'-account kunt u snel en eenvoudig de historiek van uw reserveringen en de details van uw volgende verblijf raadplegen: reserveringsnummer, verblijfsdatums, accommodatie … Alle belangrijke informatie is terug te vinden in de rubriek 'Mijn verblijven' van uw account. Handig!

4. Om uw saldo online te betalen
U weet ongetwijfeld dat u het saldo van uw verblijf uiterlijk 30 dagen voor aankomst moet betalen. Dat komt mooi uit, op uw account is dat in 1 klik gebeurd! U hoeft alleen maar uw reserveringsnummer bij de hand te hebben, dat u kunt vinden in de bovengenoemde rubriek 'Mijn reserveringen'. Is dat een goed idee of niet?

5. Om uw persoonlijke informatie te wijzigen
Wilt u uw wachtwoord, uw adresgegevens of uw e-mailadres wijzigen? Dat is een fluitje van een cent: Ga naar de rubriek 'Mijn informatie' van uw My Sandaya-klantenpagina!

Loyaliteitspunten - Hoe werkt dat?

  • Uw loyaliteitspunten worden omgezet in gratis overnachtingen

Verblijft u graag op een Sandaya-camping? Daar willen we u voor belonen! Voor elk verblijf dat u bij ons doorbrengt, spaart u automatisch loyaliteitspunten die u vervolgens kunt omwisselen voor gratis overnachtingen tijdens een volgend verblijf, buiten juli-augustus en buiten Baia Holiday-partnercampings.

10 verblijfsnachten = 1 gratis overnachting tijdens uw volgende verblijf, in het laagseizoen en in een gelijkwaardige accommodatie

  • Loyaliteitspunten sparen
  1. Gratis overnachtingen geven geen recht op loyaliteitspunten.
  2. De punten worden gecrediteerd voor maximaal één accommodatie per klant en per verblijfsnacht.
  3. Loyaliteitspunten kunnen gecumuleerd worden met andere lopende aanbiedingen.
  4. De gespaarde punten geven geen recht op financiële compensatie.
  5. Alleen directe klanten sparen loyaliteitspunten, verblijven via ondernemingsraden of touroperators zijn uitgesloten van het loyaliteitsprogramma.
  6. Voor elk verblijf langer dan 21 overnachtingen kunnen maximaal 21 overnachtingen worden meegeteld voor creditering van de punten.
  7. En uw loyaliteitspunten kunnen alleen maar worden ingewisseld voor een gratis verblijf van maximaal 6 achtereenvolgende nachten. Maar dat is al lekker meegenomen, toch?
  • Gebruik van uw loyaliteitspunten

Waar, wanneer en hoe kunt u uw loyaliteitspunten gebruiken

  1. Waar: de gratis nachten die u dankzij uw loyaliteitspunten hebt verdiend, kunnen gebruikt worden op alle Sandaya-campings, met uitzondering van Baia Holiday-partnercampings.
  2. Wanneer: uw loyaliteitspunten worden 7 dagen na de einddatum van uw verblijf bijgeteld. Vanaf dat moment kunt u ze gebruiken voor een volgend verblijf buiten juli en augustus.
  3. Hoe: rechtstreeks in uw account door te klikken op 'Ik gebruik mijn loyaliteitspunten', in de zoekmachine of telefonisch op 0207 219 217.

7 eenvoudige regels

  1. Met My Sandaya beslist u zelf: u bent vrij om uw loyaliteitspunten te gebruiken op de camping en voor de accommodatie van uw keuze (buiten juli-augustus en met uitzondering van de partnercampings).
  2. Alleen de accommodatie en de inbegrepen diensten (afhankelijk van het gamma) zijn gratis. Alle extra te betalen faciliteiten blijven voor uw rekening. De verblijfsbelasting en de eventuele opties in verband met de gratis overnachtingen blijven voor uw rekening.
  3. Het verblijf met een loyaliteitsovernachting moet 2 overnachtingen of meer omvatten.
  4. Gratis overnachting(en) combineren met (een) betaalde overnachting(en)? Dat kan! In dit geval komen de gratis overnachtingen altijd overeen met de goedkoopste overnachtingen van het verblijf.
  5. Het verblijf mag maximaal 6 gratis overnachtingen omvatten.
  6. Het debiteren van de loyaliteitspunten na reservering van gratis overnachtingen wordt definitief bij de reservering, zelfs als u besluit uw verblijf te annuleren.
  7. De loyaliteitsovernachtingen zijn op voorwaarde van beschikbaarheid, afhankelijk van de resterende toegewezen accommodaties in het kader van het loyaliteitsprogramma.
  • Geldigheidsperiode van uw loyaliteitspunten

Omdat aan al het goede een einde komt, verlopen uw loyaliteitspunten 24 maanden na het einde van uw laatste verblijf bij ons. Twee jaar zonder u te zien, dat is toch veel te lang! Nu hoeft u alleen nog maar uw account aan te maken of u aan te melden. Tot gauw op My Sandaya!