Gebruik van cookies

Door uw navigatie op deze website voort te zetten, gaat u akkoord met het gebruik van cookies om uw surfervaring te verbeteren, u functies en gepersonaliseerde content aan te bieden en statistische studies over de bezoeken aan onze website uit te voeren. Meer weten?

Verblijf 2020: grijp uw kans vóór 31/12! Meer weten?

Veelgestelde vragen

RESERVERING

U kunt reserveren:

Uw reservering wordt definitief na betaling van het voorschot dat overeenstemt met 30% van het verblijf. Dit voorschot is op het ogenblik van de reservering te betalen met de bankkaart. Elke reserveringsaanvraag moet gepaard gaan met de betaling van het voorschot.

Algemene Verkoopvoorwaarden

Vanaf onze website kunt u maximaal 2 accommodaties reserveren. Voor elke extra reserveringsaanvraag vragen we u contact met ons op te nemen via ons contactformulier.
Elke accommodatie beschikt over een maximale capaciteit in aantal personen, inclusief baby’s. Bij aankomst mag het aantal personen de capaciteit van de gereserveerde accommodatie niet overschrijden.

Bij uw reservering kunt u de optie ‘keuze van kampeerplaats’ aankruisen en daar uw wensen, het nummer van de kampeerplaats aangeven, ofwel de keuze ‘naast elkaar’ vermelden in het veld ‘commentaar’. Deze optie is te betalen. Indien de gekozen kampeerplaats niet beschikbaar is, zal de camping contact met u opnemen om een andere kampeerplaats voor te stellen.

BETALINGSWIJZEN

U kunt uw verblijf betalen met de bankkaart, via bankoverschrijving of met vakantiecheques.

  • Met de bankkaart is deze betaling beveiligd:

Door op onze website http://www.sandaya.nl naar de link te gaan onderaan op de pagina ‘Het saldo betalen van mijn verblijf’.

  • Door onze reserveringscentrale te bellen Telefoonnummer of contactformulier.
  • Via bankoverschrijving:

Gelieve in de mededeling van uw overschrijving de naam van de camping te vermelden, gevolgd door de naam die u gebruikt hebt voor uw reservering.

Groupe Sandaya | Société Générale
RIB: 30003 03383 00020088188 16
IBAN: FR76 30003 03383 00020088188 16
SWIFT BIC: SOGEFRPP

  • Met iDeal:

Net als bij een gewone bankoverschrijving dient u in de mededeling de naam van de betreffende camping en uw dossiernummer te vermelden.

Groupe Sandaya | Société Générale
RIB : 30003 03383 00020088188 16
IBAN : FR76 30003 03383 00020088188 16
SWIFT BIC : SOGEFRPP

Wanneer:

  • Wij moeten het saldo uiterlijk 30 dagen voor uw aankomst op de camping ontvangen hebben.

Hoe:

  • U kunt het saldo van uw verblijf rechtstreeks betalen via onze website http://www.sandaya.nl door te klikken op ‘Mijn saldo betalen'. U hebt uw dossiernummer nodig, dat begint met 'O20XX…' evenals de naam die gebruikt werd voor de reservering.
  • Via bankoverschrijving, met vermelding van de naam van de camping en uw dossiernummer in de mededeling.

Groupe Sandaya | Société Générale
RIB: 30003 03383 00020088188 16
IBAN: FR76 30003 03383 00020088188 16
SWIFT BIC: SOGEFRPP

  • Via vakantiecheques naar het volgende adres:

SAS SANDAYA
531, Avenue Georges Frêche
34 830 Clapiers
Wij raden u aan de vakantiecheques aangetekend te versturen.

WIJZIGINGEN AAN DE RESERVERING

U kunt de wijziging van uw verblijf in dezelfde camping (data, type accommodatie) schriftelijk aanvragen bij de klantendienst via ons contactformulier, binnen de grenzen van de beschikbaarheden en mogelijkheden. Uitstel naar het volgend seizoen wordt in geen geval aanvaard. Bij gebrek aan wijziging moet de klant zich aan zijn verblijf houden overeenkomstig de aanvankelijke reserveringsvoorwaarden of dit annuleren volgens de algemene verkoopvoorwaarden.

  • Elke vraag tot verlenging van de duur van uw verblijf wordt ingewilligd volgens de beschikbaarheden en op basis van de geldende tarieven.
  • Elke aanvraag tot inkorting van de duur van uw verblijf wordt als een gedeeltelijke annulering beschouwd en is onderworpen aan de bepalingen van onze algemene verkoopvoorwaarden.

Elke annulering van een reservering moet schriftelijk gebeuren, via een brief naar het postadres van de camping of via een e-mail naar sc@sandaya.fr. De termijnen worden berekend op de ontvangstdatum van de aanvraag.

In toepassing van de bepalingen van artikel L221-28 en volgende van de ‘Code de la Consommation’ (het Frans wetboek van consumentenrecht) is geen enkele prestatie die Sandaya aanbiedt onderworpen aan het herroepingsrecht. Daarom heeft elke annulering vanwege de klant na de reservering en vóór het vertrek de volgende gevolgen:

  • Bij annulering meer dan 30 dagen vóór de voorziene aankomstdatum: het door de klant betaalde voorschot wordt door Sandaya niet terugbetaald;
  • Bij annulering minder dan 30 dagen vóór de voorziene aankomstdatum: de klant is verplicht om de volledige prijs van het verblijf te betalen.

Bij de reservering kan tegen betaling een annuleringsverzekering worden afgesloten.

U kunt een annuleringsverzekering nemen. Deze dekt de annulering van een verblijf, een laattijdige aankomst of de onderbreking van het verblijf.
Hiervoor betaalt u:

  • € 15 voor een verblijf tot 30 dagen op een kampeerplaats
  • € 4 per nacht voor een verblijf in een accommodatie (cottages, chalets, tent, lodge, coco sweet, hut ...)

Raadpleeg voor meer informatie onze algemene verzekeringsvoorwaarden via Annuleringsverzekering.

Mocht zich een schadegeval voordoen, verzoeken wij u de onderneming GRITCHEN hiervan binnen 5 dagen na het schadegeval op de hoogte brengen. Dat kan als volgt:
Via de post: Gritchen Affinity - Service Sinistre CS 70139 - 18021 BOURGES Cedex
Via de link op de website www.declare.fr
De algemene verzekeringsvoorwaarden zijn op eenvoudig verzoek te verkrijgen en online te raadplegen op Annuleringsverzekering.

Wij doen er alles aan om aan uw wensen te beantwoorden. Indien u desondanks klachten hebt, vragen wij u deze onmiddellijk te melden aan de persoon die instaat voor het onthaal ter plaatse. Hij/zij zal proberen u een antwoord te geven en indien nodig uw schriftelijke klacht aangetekend met ontvangstbevestiging doorsturen naar onze zetel binnen een termijn van 4 weken na de einddatum van uw verblijf. Onze klantendienst zal uw klacht dan binnen de best mogelijke termijn afhandelen.

In geval van een geschil en na melding ervan aan de klantendienst heeft elke klant van de camping de mogelijkheid om zich tot een consumentenombudsdienst te wenden binnen een termijn van maximaal een jaar, te rekenen vanaf de datum van de schriftelijke klacht die aangetekend met ontvangstbevestiging werd ingediend bij Sandaya.

Dit zijn de gegevens van de ombudsdienst waarop de klant een beroep kan doen:

Medicys
Indiening via het internet door het daarvoor bestemde formulier in te vullen: www.medicys.fr
Indiening via e-mail: contact@medicys.fr
Indiening via de post: 73 boulevard de Clichy 75009 PARIS
Telefoonnummer: 01 49 70 15 93

Indien het geschil niet kan worden beslecht, kan de consument zich op grond van artikel R631-3 van het Wetboek Consumentenrecht tot een van de rechtbanken wenden die conform het wetboek van burgerlijke rechtsvordering territoriaal  evoegd zijn, of tot de rechtbank van de plaats waar hij verbleef op het ogenblik waarop de overeenkomst werd gesloten of het schadebrengend feit zich voordeed.

DE KINDEREN

Op onze campings kan uw kind vanaf de leeftijd van 5 jaar deelnemen aan activiteiten onder begeleiding van een animator. Denk eraan een plaats te reserveren voor uw kind, want het aantal deelnemers aan deze activiteiten is beperkt.

Baby’s en kinderen maken noodzakelijk deel uit van het aantal personen inbegrepen in de accommodatie.
Voor de kampeerplaatsen logeren kinderen van 0 tot 3 jaar gedurende het hele seizoen gratis bij ons, evenals kinderen van 3 tot 7 jaar buiten de maanden juli en augustus.

DIEREN

Huisdieren zijn toegelaten op de kampeerplaatsen en in de huuraccommodaties van bepaalde van onze campings tegen een vast dagtarief dat bij de reservering betaald moet worden. De dieren moeten verplicht aan de leiband blijven en gevaccineerd zijn.
“Het is verboden om een dier alleen op een kampeerplaats achter te laten, vastgemaakt of opgesloten in een auto of in een huuraccommodatie. Honden die de wetgever als gevaarlijk beschouwt (categorieën 1 en 2) zijn niet toegelaten op de camping.“

DIVERSE VRAGEN

  • Voor de huuraccommodaties kunnen de gasten aankomen vanaf 16 uur en dienen ze te vertrekken voor 10 uur.
  • Voor de kampeerplaatsen kunnen de gasten aankomen vanaf 15 uur en dienen ze te vertrekken voor 11 uur.
  • Weekendforfaits: aankomst vanaf 12 uur, vertrek vóór 16 uur.
  • Exclusief partner-campings.

In geval van laattijdige aankomst na 19 uur vragen we u vooraf contact op te nemen met de camping om uw uur van aankomst mee te delen.

U vindt de plattegrond vanaf de pagina 'De camping' van de gekozen camping door de klikken op ‘Zie de plattegrond’.

U vindt deze informatie in de beschrijving van de gekozen accommodatie.

Al onze huuraccommodaties zijn uitgerust met dekens en hoofdkussens. Lakens zijn tegen betaling van een supplement te verkrijgen.
In cottages 4 schelpen en PREMIUM zijn de lakens en handdoeken inbegrepen in de accommodatie.

U vindt deze informatie direct op de pagina 'De camping' van de gekozen camping.

Heeft u een vraag?

Misschien vindt u hier wel het antwoord!

Raadpleeg de veelgestelde vragen (FAQ)

Per telefoon

0207 219 217

Stuur ons een bericht

Contactformulier