Gebruik van cookies

Door uw navigatie op deze website voort te zetten, gaat u akkoord met het gebruik van cookies om uw surfervaring te verbeteren, u functies en gepersonaliseerde content aan te bieden en statistische studies over de bezoeken aan onze website uit te voeren. Meer weten?

Verblijf 2021: grijp uw kans vóór 31/12! Meer weten?

Veelgestelde vragen

INFORMATIE COVID-19

Openingsvoorwaarden, praktische informatie, toegang tot de aquaparken, enz.: ontdek hier alle informatie en onze aanbevelingen voor een geslaagd verblijf op uw Sandaya-camping :)

Bij Sandaya zijn de gezondheid en de veiligheid van onze gasten en medewerkers onze prioriteit. In de context van de huidige gezondheidscrisis hebben wij dan ook een referentiekader van versterkte hygiëne- en gezondheidsmaatregelen opgesteld. Dit referentiekader is gecertificeerd door de controleorganisatie DEKRA.

U kunt hier al deze maatregelen raadplegen.

Sandaya verbindt er zich ook toe de instructies van het gezondheidsprotocol van de campingsector na te leven.

RESERVERING

U kunt reserveren:

Uw reservering wordt definitief na betaling van het voorschot dat overeenstemt met 30% van het verblijf. Dit voorschot is op het ogenblik van de reservering te betalen met de bankkaart. Elke reserveringsaanvraag moet gepaard gaan met de betaling van het voorschot.

Algemene Verkoopvoorwaarden

Vanaf onze website kunt u maximaal 2 accommodaties reserveren. Voor elke extra reserveringsaanvraag vragen we u contact met ons op te nemen via ons contactformulier.

Elke accommodatie beschikt over een maximale capaciteit in aantal personen, inclusief baby’s. Bij aankomst mag het aantal personen de capaciteit van de gereserveerde accommodatie niet overschrijden.

Bij uw reservering kunt u de optie ‘keuze van kampeerplaats’ aankruisen en daar uw wensen, het nummer van de kampeerplaats aangeven, ofwel de keuze ‘naast elkaar’ vermelden in het veld ‘commentaar’. Deze optie is te betalen. Indien de gekozen kampeerplaats niet beschikbaar is, zal de camping contact met u opnemen om een andere kampeerplaats voor te stellen.

BETALINGSWIJZEN

U kunt uw verblijf betalen met de bankkaart, via bankoverschrijving of met vakantiecheques.

  • Met de bankkaart is deze betaling beveiligd:

Door op onze website www.sandaya.nl naar de link te gaan onderaan op de pagina ‘Het saldo betalen van mijn verblijf’.

  • Door onze reserveringscentrale te bellen Telefoonnummer of contactformulier.
  • Via bankoverschrijving:

Gelieve in de mededeling van uw overschrijving de naam van de camping te vermelden, gevolgd door de naam die u gebruikt hebt voor uw reservering.

Groupe Sandaya | Société Générale
RIB: 30003 03383 00020088188 16
IBAN: FR76 30003 03383 00020088188 16
SWIFT BIC: SOGEFRPP

  • Met iDeal:

Net als bij een gewone bankoverschrijving dient u in de mededeling de naam van de betreffende camping en uw dossiernummer te vermelden.

Groupe Sandaya | Société Générale
RIB : 30003 03383 00020088188 16
IBAN : FR76 30003 03383 00020088188 16
SWIFT BIC : SOGEFRPP

Het tegoed is geldig in het seizoen 2020 of 2021 voor elk verblijf op een van onze Sandaya-campings, met uitzondering van de Baia-partnercampings.

U kunt uw tegoed heel eenvoudig gebruiken:

Op onze website

  • Ga naar www.sandaya.nl;
  • Ontdek al onze bestemmingen om de camping van uw dromen te vinden;
  • Selecteer de gewenste camping en de data van uw keuze;
  • Ga verder om uw reservering af te rekenen en selecteer, tijdens de betalingsfase, de betaalwijze: 'Ik heb een tegoed voor COVID-19';
  • Zodra wij de reservering ontvangen hebben, zullen onze adviseurs deze valideren en contact met u opnemen voor betaling van het saldo.

Deze betaalwijze is tot 7 dagen inclusief voor uw aankomst beschikbaar. Voor elke reservering vanaf 6 dagen voor aankomst moet u contact opnemen met een van onze adviseurs op +33 (0)4 11 32 90 00 om uw reservering uit te voeren.

Telefonisch

  • Bel ons callcenter op +33 (0)4 11 32 90 00 of bel rechtstreeks de camping waar u uw oorspronkelijke verblijf had gereserveerd.

Wanneer:

  • Wij moeten het saldo uiterlijk 30 dagen voor uw aankomst op de camping ontvangen hebben.

Hoe:

  • U kunt het saldo van uw verblijf rechtstreeks betalen via onze website http://www.sandaya.nl door te klikken op ‘Mijn saldo betalen'. U hebt uw dossiernummer nodig, dat begint met 'O20XX…' evenals de naam die gebruikt werd voor de reservering.
  • Via bankoverschrijving, met vermelding van de naam van de camping en uw dossiernummer in de mededeling.

Groupe Sandaya | Société Générale
RIB: 30003 03383 00020088188 16
IBAN: FR76 30003 03383 00020088188 16
SWIFT BIC: SOGEFRPP

  • Via vakantiecheques naar het volgende adres:

SAS SANDAYA
531, Avenue Georges Frêche
34 830 Clapiers
Wij raden u aan de vakantiecheques aangetekend te versturen.

WIJZIGINGEN AAN DE RESERVERING

Als u niet gekozen heeft voor de optie Vrijheid, kunt u uw reservering niet meer wijzigen nadat deze gevalideerd is.

Als u voor de optie Vrijheid heeft gekozen, kunt u uw verblijf onder de volgende voorwaarden wijzigen:

  • Tot 14 dagen voor aankomst kan het verblijf gratis gewijzigd worden als het binnen de komende 12 maanden plaatsvindt.
  • Het verblijf kan worden verplaatst naar nieuwe data en/of een andere camping van de Sandaya-groep, met uitzondering van Baia Holiday-partnercampings.
  • Elk prijsverschil tussen het oude en het nieuwe verblijf op het moment van wijziging wordt aan de klant belast. Als het nieuwe verblijf goedkoper is dan het oude, wordt het verschil niet vergoed.
  • Vanaf 13 dagen voor aankomst en na aankomst kan het verblijf niet meer gewijzigd worden.

Voor elk verzoek om wijziging van uw verblijf kunt u contact opnemen met de camping waar u gereserveerd heeft, met ons callcenter op +33 (0)4 11 32 90 00 of via het contactformulier.

Voor elk verzoek tot annulering van uw verblijf kunt u contact opnemen met de camping waar u gereserveerd heeft, met ons callcenter op +33 (0)4 11 32 90 00 of via het contactformulier. De periode wordt berekend vanaf het moment van ontvangst van het verzoek.

Wij herinneren u eraan dat voor geen van de door Sandaya geleverde diensten een bedenkperiode geldt, in toepassing van de bepalingen van artikel L221-28 en volgende van de Consumptiewet. Elke annulering van de klant na reservering en voor vertrek resulteert bijgevolg in:

  • Bij annulering tot 30 dagen voor de geplande aankomstdatum behoudt Sandaya de door de klant gestorte aanbetaling;
  • Bij annulering vanaf 29 dagen voor de geplande aankomstdatum is de klant verplicht om het gehele verblijfsbedrag te betalen.

Als u heeft gekozen voor de optie Vrijheid profiteert u van flexibele annuleringsvoorwaarden voor uw verblijf:

  • Tot 30 dagen voor aankomst kan het verblijf kosteloos worden geannuleerd. De al betaalde bedragen worden in hun geheel terugbetaald.
  • Vanaf 29 dagen en tot 14 dagen voor aankomst kan het verblijf geannuleerd worden tegen betaling van vaste annuleringskosten ter hoogte van € 90. Alleen de al betaalde bedragen op het moment van het annuleringsverzoek worden terugbetaald, onder aftrek van de annuleringskosten.
  • Vanaf 13 dagen voor aankomst en na aankomst kan geen terugbetaling meer plaatsvinden.

Wij doen er alles aan om aan uw wensen te beantwoorden. Indien u desondanks klachten hebt, vragen wij u deze onmiddellijk te melden aan de persoon die instaat voor het onthaal ter plaatse. Hij/zij zal proberen u een antwoord te geven en indien nodig uw schriftelijke klacht aangetekend met ontvangstbevestiging doorsturen naar onze zetel binnen een termijn van 4 weken na de einddatum van uw verblijf. Onze klantendienst zal uw klacht dan binnen de best mogelijke termijn afhandelen.

In geval van een geschil en na melding ervan aan de klantendienst heeft elke klant van de camping de mogelijkheid om zich tot een consumentenombudsdienst te wenden binnen een termijn van maximaal een jaar, te rekenen vanaf de datum van de schriftelijke klacht die aangetekend met ontvangstbevestiging werd ingediend bij Sandaya.

Dit zijn de gegevens van de ombudsdienst waarop de klant een beroep kan doen:

Medicys
Indiening via het internet door het daarvoor bestemde formulier in te vullen: www.medicys.fr
Indiening via e-mail: contact@medicys.fr
Indiening via de post: 73 boulevard de Clichy 75009 PARIS
Telefoonnummer: +33 (0)1 49 70 15 93

Indien het geschil niet kan worden beslecht, kan de consument zich op grond van artikel R631-3 van het Wetboek Consumentenrecht tot een van de rechtbanken wenden die conform het wetboek van burgerlijke rechtsvordering territoriaal  evoegd zijn, of tot de rechtbank van de plaats waar hij verbleef op het ogenblik waarop de overeenkomst werd gesloten of het schadebrengend feit zich voordeed.

DE KINDEREN

Op onze campings kan uw kind vanaf de leeftijd van 5 jaar deelnemen aan activiteiten onder begeleiding van een animator. Denk eraan een plaats te reserveren voor uw kind, want het aantal deelnemers aan deze activiteiten is beperkt.

Baby’s en kinderen maken noodzakelijk deel uit van het aantal personen inbegrepen in de accommodatie.
Voor de kampeerplaatsen logeren kinderen van 0 tot 3 jaar gedurende het hele seizoen gratis bij ons, evenals kinderen van 3 tot 7 jaar buiten de maanden juli en augustus.

DIEREN

Huisdieren zijn toegelaten op de kampeerplaatsen en in de huuraccommodaties van bepaalde van onze campings tegen een vast dagtarief dat bij de reservering betaald moet worden. De dieren moeten verplicht aan de leiband blijven en gevaccineerd zijn.
“Het is verboden om een dier alleen op een kampeerplaats achter te laten, vastgemaakt of opgesloten in een auto of in een huuraccommodatie. Honden die de wetgever als gevaarlijk beschouwt (categorieën 1 en 2) zijn niet toegelaten op de camping.“

MIJN ACCOUNT

Via uw 'My Sandaya'-klantenpagina heeft u toegang tot:

  • Uw spaarpot met loyaliteitspunten
  • Uw overzicht van uw vorige en komende reserveringen
  • Uw persoonlijke informatie

U kunt ook uw saldo online betalen. Maak uw account aan of meld u aan om ervan te profiteren!

Bij het aanmaken van uw 'My Sandaya'-account ontvangt u automatisch 80 loyaliteitspunten.

Vervolgens spaart u voor elk verblijf dat u bij ons doorbrengt automatisch loyaliteitspunten die u kunt omwisselen voor gratis overnachtingen tijdens een volgende verblijf. Vanaf 100 gespaarde punten kunt u profiteren van een gratis overnachting op de camping van uw keuze (buiten juli-augustus en buiten Baia Holiday-partnercampings) volgens de gebruiksregels van de loyaliteitspunten.

Ga naar de pagina uw klantenaccount om de gebruiksregels voor loyaliteitspunten te raadplegen.

Meld u aan bij uw 'My Sandaya'-account en klik op 'Ik gebruik mijn loyaliteitspunten'. U kunt ook het vakje met dezelfde naam aanvinken vanuit de zoekmachine voor campings.

DIVERSE VRAGEN

Voor de huuraccommodaties:

  • Kunnen de gasten aankomen vanaf 16 uur en dienen ze te vertrekken voor 10 uur. 
  • Weekendforfaits (buiten de maanden juli en augustus): aankomst vanaf 12 uur, vertrek vóór 14 uur.

Voor de kampeerplaatsen:

  • Kunnen de gasten aankomen vanaf 15 uur en dienen ze te vertrekken voor 11 uur.

Exclusief partner-campings Baia Holiday.

In geval van laattijdige aankomst na 19 uur vragen we u vooraf contact op te nemen met de camping om uw uur van aankomst mee te delen.

Hoe kan ik gebruik maken van de service 'fast check-in'?

Maak gebruik van de service fast check-in en vermijd de wachtrij als u op de camping aankomt! Hiertoe moet uw reservering voor aankomst aan de volgende voorwaarden voldoen:

  • Uw verblijf moet geheel betaald zijn;
  • De informatie betreffende de deelnemers aan het verblijf moet vooraf zijn doorgegeven: namen, voornamen en geboortedata.

U kunt al deze informatie controleren op uw My Sandaya-klantenpagina.

Om uw dossier af te ronden, kunt u uw verblijf hier betalen. Vergeet niet om de informatie betreffende de deelnemers telefonisch of via het contactformulier door te geven aan de camping waar u gereserveerd heeft :)

U kunt de plattegrond van de camping vinden door op de pagina 'In het kort' van de gekozen camping te klikken op 'Zie de plattegrond'.

U vindt deze informatie in de beschrijving van de gekozen accommodatie.

Al onze huuraccommodaties zijn uitgerust met dekens en hoofdkussens. Lakens zijn tegen betaling van een supplement te verkrijgen.
In cottages 4 schelpen en PREMIUM zijn de lakens en handdoeken inbegrepen in de accommodatie.

U vindt deze informatie direct op de pagina 'De camping' van de gekozen camping.

De eindschoonmaak is niet inbegrepen in de prijs van het verblijf, behalve voor de Premium huuraccommodaties.

Wanneer u vertrekt, wordt u gevraagd om:

  • de accommodatie en het terras helemaal schoon te maken,
  • de koelkast leeg te halen,
  • de afvalbakken te legen en buiten te zetten,
  • de afwas te doen,
  • de bedden af te halen (ook de wegwerpmatrasbeschermers),
  • het barbecuerooster schoon te maken (in sommige accommodaties),
  • uw accommodatie op slot te doen en de sleutel bij de receptie af te geven.

Als u toch van de 'eindschoonmaak' gebruik wilt maken, kunt u dat bij uw reservering aangeven, door de betaalde optie aan te vinken in de rubriek ‘Diensten en opties', of aan te geven tijdens uw gesprek in het geval van een telefonische reservering.

Als u kiest voor deze extra dienst of als u in een Premium huuraccommodatie verblijft, verzoeken wij u niettemin om voor vertrek:

  • de afvalbakken en de koelkast leeg te maken,
  • de afwas te doen,
  • uw accommodatie op slot te doen en de sleutel bij de receptie af te geven.

Onze reserveringen voor het seizoen 2021 zijn geopend!

Profiteer van vele voordelen door uw verblijf te reserveren voor 31/12:

  • De optie Vrijheid is gratis: gratis annuleren en wijzigen tot 14 dagen* voor aankomst! Zie de voorwaarden 
  • Tot 20%* korting op uw verblijf dankzij de aanbieding Sandaya First
  • Keuze van de kampeerplaats gratis
  • Slechts 10% aanbetaling (als u kiest voor de betalingswijze per bankpas in 3x zonder kosten)
  • De garantie dat u de meest populaire accommodaties kunt reserveren: wie het eerst komt, die het eerst maalt!

*Deze aanbieding kan niet worden gecombineerd, is niet retroactief en geldt op voorwaarde van beschikbaarheid. Exclusief Baia Holiday-partnercampings.

Onze aquaparken zijn uitsluitend voor onze gasten gereserveerd. Wij danken u voor uw begrip.

Heeft u een vraag?

Misschien vindt u hier wel het antwoord!

Raadpleeg de veelgestelde vragen (FAQ)

Bel ons

0207 219 217

Schrijf ons

Contactformulier