Camping Parc La Clusure
Wallonië
België
Zeer tevreden over het park, de huisjes, de faciliteiten en de service van het personeel met name bij de receptie.
Jammer dat tijdens ons verblijf restaurant 2 dagen gesloten was
De l'accueil au départ, en passant par la réservation du petit déjeuner du samedi et dimanche, en allant chercher nos pizza le samedi soir, et le locatif qui était vraiment parfait, nous avons été très satisfait de ce beau weekend en famille
Water van de douche sta te warm als het warm weer is
Sanitaires très propres emplacement parfait par contre restaurant et accueil tout en néerlandais alors que nous sommes en Wallonie donc le parlé est français et j’ai payé pour le wifi et pas de wifi
Erg prettige ontvangst. Zowel de stacaravan als de plek waren erg fijn. Een campung die ik zeker wil aanbevelen.
Zeer verzorgde Park met goede faciliteiten. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.
Over het algemeen tevreden. We stonden op een plek tussen chalets die leeg waren. Dat gaf een desolaat gevoel. Terwijl verderop er volop campers stonden en er nog genoeg plek was. Het sanitair was schoon maar rook wel naar riool. Het restaurant was dicht. Het winkeltje was belachelijk duur. De omgeving was mooi.
Heerlijk verblijf met ruime kampeerplek. Vriendelijke ontvangst. Schoon sanitair, gezellige diner met ruime keuze. Midden in het bos. Echt een aanrader.
Sehr schöner Platz mit sehr sauberen Sanitären Anlagen und 3 Pools.
Wij hebben genoten van ons verblijf, het park ligt in een prachtige omgeving, de accomodatie is prima, alleen hadden we vieze borden, er zat nog een hele klodder mayo en ketchup op een paar borden en de vaatwasser miste zout en glasspoelmiddel. De plastic terrasligbedden lagen vreselijk ongemakkelijk. Verder waren we erg tevreden over de accomodatie. Het park was mooi en personeel was ontzettend vriendelijk, de broodjes waren heerlijk en de zwembaden heel fijn.in het weekend was het een stuk drukker, wat logisch is. In en uitchecken gaat heel vlot en gemakkelijk en we kregen ook vroeger de sleutel, heel erg fijn. Wij komen zeker nog eens terug! ... Lees meer
Sehr sauber und gepflegt. Nette und höfliche Angestellte. Bei längerem Regen, vorsicht mit den Parzellen, der Untergrund wird tief. Natur pour, schönet. Ach/ Fluss mit Bieber.
Nous sommes déjà venus quelques fois au Parc de la Clusure quand nous avions notre campin-car. Cette fois en hébergement compte-tenu du handicap de mon mari (camping-car vendu). Rien à redire concernant l’hébergement ! Sauf petit bémol pour les personnes âgées que nous sommes. Trois marches pour accéder au logement. Le sol sous la première marche s’est délité, il fallait escalader une marche très haute. Pas évident pour nous. Une petite remarque aussi concernant l’équipement du mobilhome, il manque à mon avis une paire de ciseaux et un petit système soit pour essorer la salade, soit un panier pour la secouer. J’aurais bien aimé qu’il y ait un peu plus de poubelles disponibles pour pouvoir déposer les petits « oublis » de nos 4 pattes si bien accueillis. Dans certains campings j’ai connu des espèces de tubes, hauts et étroits (de façon à ce qu’on y déverse pas les déchets ménagers) uniquement destinés à recevoir les accidents de déjections canines. Chaque locataire n’est plus toujours apte à marcher beaucoup pour s’en débarrasser. Sinon top d’ailleurs une réservation prochaine est prévue. ... Lees meer
Zeer goede camping met zeer vriendelijk personeel. Het winkeltje is zeer prijzig met zijn boodschappen. Een klein broodje voor € 1.20 is echt niet normaal.
Although the weather was bad during our stay, the park itself is one of the best Sandaya sites we’ve visited! It is set in the most beautiful surroundings and extremely clean. The facilities and the restaurant are superb.
Prachtige camping, prima restaurant. Chalet voor mindervalide.gedateerd geen overkapping dus met regen moet je binnen zitten.
On a passé un très bon weekend le camping super le personnel au top parle plusieurs langues un très bon service très beaux restaurant un coin super pour boire un verre sur la terrasse
Het zag er allemaal prima uit en goed verzorgd. Hele vriendelijke en behulpzame receptie Heel mooi zwembad met overkapping. Goedkoop auto opladen en 6 palen beschikbaar. Zwembad 18+ zijn wij niet in geweest dus daar geen oordeel over
Prettige ontvangst. Goede standplaats. Mooi uitgeruste sanitaire voorzieningen. Jammer dat we geen tijd hadden om langer te blijven.
Enthousiaste ontvangst. Accomodatie goed, volledig ingericht. Iets oudere versie dat wat je van premium mag verwachten. Groenvoorziening was nog niet op dit gedeelte geweest waardoor hoog gras en brandnetels. Beetje onverzorgd helaas.